Gumiszerelés 4 kuncsaft típusnak

Gumiszerelés 4 kuncsaft típusnak

Elfoglaltaknak – Soron kívül

Aggódósoknak – Biztonságosan

Spórolósoknak – Olcsón

Sietősöknek – Gyorsan

A gumicsere mindenkinek természetes művelet, de hogyan él ez a fejekben? Ránk kényszerített kötelező pénzkiadás, vagy hasznos gondoskodás? Szeretnénk elmondani, mi és főleg miért történik a gumiszervizben. Reméljük, hogy a mi gumiszerelésünk mindenkinek sokkal jobban „megéri” ha megérti.

Mit csinál a gumiszerelő nálunk?

Amikor nem vagy itt, csak téged vár ? Amikor megérkezel az időpontra, egyből árulkodó jeleket keres az abroncsaid futófelületén, amiből megállapítja, minden jól működik-e a futóműben. Ezután természetesen felteszi a vadiúj gumikat, vagy lecseréli a nyárit télire.

Ja, várj! Hát előtte természetesen leszereli a régit, az is munka. Megnézi a szelepeid állapotát, nehogy folyamatosan eresszen a Balatonig. A DOT számból pedig megállapítja az abroncs korát, nehogy valami 10 éves vacak gumival kockáztass feleslegesen. Amint az új gumi felkerült a felnire, ki is centrírozza a kereket, hogy ne rázzon a kormány.

Most megmentünk egy ráfutásos koccanástól

A gumi korát nem években mérjük. A gyártási dátumot egyébként nálunk úgy fogod hallani: dot szám. Ezt a gumi falára nyomják. Azért fontos tudni, mert túlkoros abronccsal akkor sem lenne biztonságos a közlekedés, ha a futófelület még „szőrös” lenne. Bizony, óvakodni kell mindenkitől, aki kopócsík alapján még elküld minket a következő szezonra öreg gumikkal. Bár a gumi nagyon masszív anyag, sajnos a tárolástól és használattól függően 6-10 év alatt az abroncsok elvesztik szükséges rugalmasságukat. A gumi rugalmatlansága mind az oldalfal tartására, mind a futófelület tapadására kihat. Meg a fékútra is. Ide tartozik egy másik intelem is: amikor a gumi repedezett, akkor a dot szám szerint akár tavalyi is lehet, mindenképpen le kell cserélni.

Mitől függ, hány forintba kerül az akciós gumiszerelés?

  1. Kerékmérettől. A felni méretétől nem csak a szükséges izomerő függ, de meglepő módon a szükséges szakértelem is. Ezt az alábbi táblázatban tekintheted át.
  2. Ha a szelep öreg, repedezett, ereszt, ki kell cserélni. Ha a felni vadiúj, abban nincs szelep, tenni kell bele.
gumiszerelés 16″-ig 2.000,- Ft + ÁFA kerekenként
gumiszerelés 17″ és 18″ 2.500,- Ft + ÁFA kerekenként
gumiszerelés 19″ és felette 5.000,- Ft + ÁFA kerekenként
gumiszerelés 3,5t kisteherautó 3.000,- Ft + ÁFA kerekenként
személyautó szelep 400,- Ft + ÁFA kerekenként
teherautó szelep 600,- Ft + ÁFA kerekenként
defekt javítás 2.500,- Ft + ÁFA kerekenként
tárolás gumihotelben 5.000,- Ft + ÁFA 4 kerék szezononként

Jelentkezz be időpontra, ha nem szeretsz sorban állni és jó szolgáltatást szeretnél olcsón!

Leave a reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Your comment:

Your name: